۳۰ خرداد ۱۴۰۴

پایگاه خبری آستاره نیوز

اخبار ایران _ خوزستان

نقش بیلبوردهای الکترونیکی و تلویزیون های شهری در تبلیغات

به گزارش علم جنوب، امروزه یکی از پر درآمدترین فعالیت ها، تبلیغات است که در دهه اخیر بدون رقیب پیشتازی می کند،از بیلبورد های شهری بعنوان وسیله ای برای تبلیغات و اطلاع رسانی ها و … برای شهروندان یاد می شود

در سالهای دور و دراز گذشته وجود تلویزیون های شهری در شهر های پیشرفته جهان اجرایی شد ولیکن شوربختانه در کشورمان روند پیشرفت تکنولوژی های نوین علیرغم بصرفه بودن و سرازیر کردن در آمد به جیب مجریان تبلیغات هنوز خیلی جدی گرفته نشده است و هنوز هم شاهد شیوه های سنتی و نصب بنر علیرغم مضرات فراوان آن و کج سلیقگی درتبلیغات شهری هستیم

اما این بیلبوردهای جذاب چه فوایدی دارند؟!

این بیلبورد هایLED میتوانند درمدت کوتاهی تعداد بسیار زیادی تبلیغات را توسط متون متحرک و افکت ها با جلوه ی بصری بسیار زیبایی خلق کند و در جذب مخاطب موفق نسبت به شیوه سنتی آن موفق تر عمل کند(و این یعنی کمیت و کیفیت در کنارهم) و همچنین هیچگونه خطری برای محیط زیست ایجاد نمیکند و نقش زیادی در زیباسازی شهر ایفا میکند و حتی میتوان از آن بعنوان یک المان حیاتی نام برد .

این تلویزیونهای شهری آیتمی است که چنانچه امسال اجرایی نشود چندسال بعد اجرایی خواهد شد چراکه در عصر ارتباطات اگر بخواهید به شیوه کلاسیک عمل کنید، شرایط شما را مجبور به همسو شدن باخود میکند و عقب ماندگی تمام اقدامات مثبت شما را می بلعد، پس اتفاق خوبی است اگر از پیشگامان این امر مهم باشید

گفتنی است دنیای جذاب تبلیغات خصوصا تبلیغات محیطی بقدری بازدهی مالی خوبی را دارا است که قیمت یک بیلبورد ۴۶۰×۱۲۱۰ در بزرگراه همت تهران در سال ۱۴۰۱ برای یک ماه ۱۹/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ بوده است! و خواندن این اعداد هم سواد ریاضی بالایی را میطلبد.

About The Author